Tolong Pilih Domain Name Untuk Aku..!!!

Aku rasa dah sampai masa aku blah dari wordpress hosting ni..

Sampai masa aku berdikari di atas web hosting aku sendiri (padahal aku memang dah ada satu..Muakakaka)

Aku ingat nak beli satu lagi domain name.. Yang asal ni macam tak best.. Aku nak beli satu nama yang senang korang nak ingat.. Rasa macam membazir, tapi macam best plak ada banyak domain name..

Aku dah ada satu nama yang macam best.. Tapi kalau korang ada idea, share laa.. Jangan laa kedekut..

Pepahal pon, korang dijemput masuk ke blog aku yang dah lama ni.. Masuk Masuk.. Jangan malu2.. Affuan pernah menyibok kat sini..

~ oleh Rizwan di Selasa, Jun 24, 2008.

4 Respons to “Tolong Pilih Domain Name Untuk Aku..!!!”

  1. ciss.. ciss.. tertipu! ingat sape laa jeremy tu.. sampai sy takut nk cakap melayu aritu.. hahahaha

  2. Hahahahahaha…Muakakakakaka…

    Jangan laa marah !x0r@ oii.. Nama ko pon dah macam org marah.. Hahahahaha

  3. Laaa…moolahking tu dia jugak rupanya…ciss!!!

  4. apa dah nama mat saleh ngko? jimmy? remy? cis. haha.

Tinggalkan Jawapan

 
