Happy Birthday, Mrs.Rizwan..!!!

“Happy Birthday to you..”

“Happy Birthday to you…”

“Happy Birthday to you, Mrs. Rizwan…”

“Happy Birthday to you……….”

Ecehh… Happy laa tu.. Nak2 pulak kejap lagi dapat hadiah.. Bukan 1, sampai 3 sekali hadiah aku kena beli.. Haduuhhh… Pengsan gue..

Anyway, bukan aku beli untuk orang lain kan.. Untuk missus aku jugak.. So lantak laaa korang nak cakap ape.. Korang bukan bini aku.. So boleh blahhh..!!! “Hehehehehe Ganas tak aku… Ganas takkkk??”

Ok..Ciao..

~ oleh Rizwan di Jumaat, Jun 13, 2008.

5 Respons to “Happy Birthday, Mrs.Rizwan..!!!”

  1. Untungnya bini hang… Bukan senang nak dapat laki pemurah. Banyak contoh2 yang aku jumpa semua kedekut bin bakhil.

  2. owh…hepi besday to Mrs Rizwan~

  3. wah, 3 sekali?? campur ngn anniversary ke ape? hehe

    anyway, Happy Birthday puan A***** !! (sori,lupa ejaan nama beliau):mrgreen:
    semoga panjang umur & murah rezeki selalu~

    -cheers-

  4. Hani – Untung tu bini aku.. Ruginya aku..Huhuhu

    cikF – Owhh terima kasih..<– Mrs Rizwan

    Ixora – Biasa laa..pompuan.. Nak hadiah banyak2.. Nanti bile turn aku, kadang2 takde hadiah langsung..

    Alesya laa.. terang2 ada dalam email aku.. Cehh..

  5. Sy tak tulis sbb takmo reveal nama puan Alesya tu.. kang rahsia ke.. kene marah lak nnt =p

    hehehehe

Tinggalkan Jawapan

 
