Hari Aku Bogel, Telanjang, Lucah

Haa..amik ko..nak sangat title yg power2, bagi semua search engine berebut2 nak letak blog aku no 1 in search engine..muakakakaka..

Tapi korang jgn expect dapat tgk gambar bogel laa k..Ke korang nak tengok gambar aku bogel? Muakakakaka..

Ape aku nak sampaikan kat sini ialah, pada 13/12/** pertama kali aku berbogel di depan doktor, nurse, mak bapak aku dan juga mungkin kat depan makcik2 pakcik2 atuk nenek aku gak laa.. Sebab aku dilahirkan masa tu..HOREYYYY..!!

Kalau korang tak penah berbogel depan diorang ni masa korang lahir, pembohong laa..
๐Ÿ™‚

Fuhh..mesti ramai pervert2 internet yg tengah syok nak cari bahan2 lucah, terpotong stim nya biler klik kat blog aku..Padan muka korang..Takde keja nak surf lucah ke? Buat pe setakat tengok je.. Nak best buat praktikal laa.. Bangang..

Anyway, aku dah lambat sebenarnya ni..Patut aku post semalam, tapi semalam busy laa pulak..so kira arini Belated Bitrthday kat aku je laa..

Marilah kita membogelkan diri kita, bertelanjang, membuat lucah dimana2, bogel, telanjang, memang lucah, let’s get naked pada hari ini..Muakakakaka teruk kan aku ni..?

Kepada sesape nak tau berapa umur aku, sila tinggalkan soalan anda dalam ruangan komen. Sama ada aku nak jawap ke tak, lantak aku laa..hahahahaha

To my friends, Edward Louis Severson III, Jerome Turner and Eddie Mueller, Happy upcoming Birthday to you..!!

๐Ÿ™‚ ,๐Ÿ™‚ ,๐Ÿ™‚ ,๐Ÿ™‚

~ oleh Rizwan di Jumaat, Disember 14, 2007.

12 Respons to “Hari Aku Bogel, Telanjang, Lucah”

  1. Haha, meh aku baiki skit ayat “Nak best buat praktikal laa..” kepada “Nak best, KAWEN la beruk!” Power tak? Power tak? Eeeeeeeeeekekekeke!!!

  2. oh, happy belated birthday..๐Ÿ˜€ semoga panjang umur murah rezeki…hahaha..ucapan standard kan..aku takde idea nak wish grandยฒ ni…

    Pembebel : agak power gakla…kagum aku…muahahahaha…

  3. hepi belated birthday…hehe..umur anda sekarang ni mencapai berapa angka? hehehehehe๐Ÿ˜‰

  4. Terima kasih kepada korang yg rajin nak wish aku..hahahahaha..

    Pembebel – Power la jugak..Nak lagi power, “Toksah kawen, pegi rogol anak dara org sudahhhhhh….” Hmm…macam tak power je ayat aku..teruk lagi ada laa..

    Zuriaf – Thanks..Tak payah laa ko nak pikir ayat2 grand ni..Buat penat ko jer..Bukan aku bagi ko duit pon..hehehehe๐Ÿ™‚

    Avataraang – Aku sebenarnya dah lama nak tanya..Avataraang tu apebenda? Pelik pulak aku dgr..Anyway, utk menjawap soalan ko, umur aku sekarang mencapai 2 angka..Bukan 1 angka lagi dah..Puas ati dengan jawapan aku? Tak puas ati, Sukati ko laa..Heheheheh jgn mara Avaa Trang tang tang..

  5. noncent sume n i

  6. Haha, tu ayat orang sangap! Haha.

  7. wow….besnye bogel…. tapi tak elok arrr… bogel nampak tut..walau sorang2… klu nak usha orang jepon kantoi nak buang air usha arr… kat alandmanis.wordpress.com…pergh aku ntangok ari tu gelak nak mampossssssss….

  8. 2 angka adalah jwpn standard.. sbb umo kitorg pn 2 angka gak.. unless “umo aku da capai angka 2”. hah, tu lain la! hehheh. (azrul je kot yg br capai angka 2)๐Ÿ˜‰

  9. hmm..nak tau pasal avataraang ke..sebenarnya avataraang 2 blh dipecahkan pada 2 perkataan avatar aangg..avatar aang ni character cite katun dalam cite avatar the las at airbender yang di bawa khas oleh nikelodeon..hehehe..pic yang aku gne 2 la avatar aang..aku ni budak2 lagi..suke tgk cite2 katun ni…huhuhuhuhu…๐Ÿ˜‰

  10. aku pun ada post gambar bogel pe. tak kena censor lak
    gambar bogel

    :p

  11. baik tngok anu sendiri drpada duk berebut2 tngok anu orang…

  12. tak baik wasangka pada orang yang baik-baik, jangan buat fitnah
    kerana fitnah itu samalah dosa nya dgn membunuh sesama sendiri.
    oleh itu bertaubatlah wahai umat manusia.

Tinggalkan Jawapan

 
