Blogger Pelik, JAKIM Yang Pelik, Dan Kain PELIKat..

Aku suka citer pasal masyarakat kita dalam blog aku.. Sebabnya, aku memang sarcastic sikit.. Aku memang suka buat orang marah.. Tapi kalau apa yg aku tulis tu betul, kenapa nak marah plak kan?

Negara kita ni banyak benda yang pelik tapi benar.. Contohnya, Pertandingan Celcom “100 hari 100 kereta” di label sebagai “HARAM”, “JUDI” tapi YANG PELIKNYA KEDAI MAGNUM 4D, KEDAI TOTO SPORT TAK PULAK DIHARAMKAN?

Kenapa? Sebab tokey kedai tu bagi jaminan yang diorang takkan benarkan bangsa Islam beli tiket Judi tu..? Tapi takde ke bangsa Islam yang beli benda HARAM tu?

Pelik, Tapi Benar..Betul tak?

Oppsss… Aku melalut..

Aku sebenarnya nak tergelak baca pasal Cik !x0R@ kita yang telah membuang entri beliau pada bila masa pon aku tak tahu.. Memang PELIK sebab beliau men’delete’ entri beliau hanya kerana PR blog beliau 5, tapi bagi aku kalau pelik, beliau tak patut MENYESAL.. HAHAHAHAHAHA.. Ko memang lawak laa, !x0R@..!!! HAHAHAHAHAHAHA…

Sekali lagi… Pelik, Tapi Benar…HAHAHAHAHAHAHA…

PS – Kain Pelikat tu saje je.. Sebab bunyik nada dia sama jer..🙂

~ oleh Rizwan di Ahad, Jun 22, 2008.

4 Respons to “Blogger Pelik, JAKIM Yang Pelik, Dan Kain PELIKat..”

  1. ahaha.. siot je gelakkan sy! ciss..

  2. pelik… pelik… hahaha…

  3. Delete post pun pelik ker? Kalau pelik, cuba tanya affuan.net ker, membebel.com ker. yang selalu mem’baru’kan blognya. Aku rasa ixora pun ambik contoh tauladan dari situ laa…

  4. errmmm.. mmg pelik la.. hehehe.. payah nak cakap la menda2 mcm ni..

Tinggalkan Jawapan

 
