Gambar Lucah Ida Nerina? Edison Chen?

Sekarang ni tengah top pasal gambar lucah 2 artis berbeza bangsa ni.. Kalau aku kat opis, kelompok Melayu dok sibuk cakap pasal Video Lucah Ida Nerina tu, Kalau lepak ngan kelompok dok sibuk citer pasal Edison Chen.. APA NI? TAKDAK CITER LAIN KE?

Kalau nak diikutkan, video lucah “yang orang dok kata Ida Nerina” tu aku dah lama ada.. Dan aku boleh kompemkan yang pompuan dalam video tu BUKAN IDA NERINA.. Serius bukan dia.. Tapi tu pendapat aku.. Bukan aku nak cakap sebab dia kawan aku ke sedara aku ke..Tapi sebab aku tau sangat muka Ida Nerina tu berbeza sungguh ngan pompuan dalam video tu.. Tapi aku tak expect korang percaya cakap aku bulat2.. Tu lantak korang laa.. Aku ada pendapat aku sendiri..

Pasal Edison Chen tu, Hehehehehe memang buat aku gelak.. Aku ada baca satu blog Jepun ni cakap “Tiny Weeny, Pee Wee so small.. How could that girl can satisfied?” Aku gelak macam orang gila.. Kesian pon ada gak.. Ye laa.. Dah laa ‘kecik’ pastu sumer orang tau.. Muakakaka

Dah laa tu..Cukup2 laa pasal benda2 lucah ni.. Korang ni takde keja lain ke?

Ok.. Aku skarang taknak citer pasal buat duit dah.. Aku dah establish, so aku dok diam je.. Aku nak start balik blog sampah aku (macam ada setengah orang labelkan..)

Sekarang semua bangsa di Malaysia ni tengah sibuk ngan Pilihanraya akan datang.. Korang pegi mengundi tak? Terus terang aku cakap, AKU TAK PERNAH MENGUNDI SEPANJANG HIDUP AKU..!!! Korang nak cakap aku tak jalankan kewajipan sebagai rakyat Malaysia, cakap laa.. Tapi cuba korang pikir balik.. Korang mengundi sebab ikhlas atau atas sebab2 tertentu? Lagi satu, korang rasa ADIL ke sistem pilihanraya kita? 2 benda jer korang pikir laa..

Semalam member aku ajak aku mengundi.. Aku typekan perbualan kitorang kat sini k..

Dia : Wan, ko pegi mengundi tak?

Aku : Tak..Kenapa?

Dia : Apa laa ko ni.. Tak bersifat tanggung jawap langsung kat Negara..Cuba2 laa pegi mengundi..

Aku : Elehh…Ko cakap aku.. Ko pegi mengundi tak?

Dia : Tengok orang laa.. Aku mesti laa mengundi..

Aku : Ko undi kat mana?

Dia : Kat Kedah

Aku : Eh? Apsal jauh sangat?

Dia : Sebab kalau aku undi kat sana, AKU DAPAT RM 500..!!!

Aku : Laaaa…Bukan laa ko ikhlas nak mengundi, SEBAB DAPAT DUIT JER BARU KO SIBUK NAK MENGUNDI..!!!

Dia : Hehehehehe rilek laa Wan…

Tu dia… Sebab dapat duit je? Aku tanya sorang lagi member aku, dia cakap dia mengundi kat East Coast sana, sebab dapat RM 200..!!! Berbaloi ke dengan duit minyak lagi, dengan masa lagi.. Pastu mintak cuti kat aku semata2 nak pergi jauh2..!! Padahal, IC KL.. Hmmm Pelik Pelik..

Tu laa dia.. Bukan aku nak cakap sebelah pihak jer buat taik.. Semuanya TAIK bila sampai bab pilihanraya.. Ada ke pakai DUIT nak suruh orang mengundi? Korang rasa ADIL ke tu?

Ape2 pun, aku tetap ngan pendirian aku.. AKU TAKNAK MENGUNDI..!!! Lantak laa korang nak cakap apa pon.. Aku ada sebab aku sendiri..Aku cakap benda betul..Bukan tipu..

~ oleh Rizwan di Jumaat, Februari 22, 2008.

6 Respons to “Gambar Lucah Ida Nerina? Edison Chen?”

  1. Ikut ko la…. janji hepiiiii… muahahaha

  2. Lama tak singgah F.O.M?
    ni yg nk majuk ni..huuu.. T_T

  3. Duit adalah segala-galanya.

    Selamat Mengundi !

    http://penamaya.wordpress.com

  4. kirimin foto bugil edison chan dunk gw pengen liat ok….im waiting…

  5. tu mate duitan nye org..
    tp ko x rse ke krjaan skang ni dah melampau..
    kite patut tukar ar..hehe..

  6. lu ketawa sama edison punya konek kecik, tapi gua rasa lu jeles edison dapat banyak amoi

Tinggalkan Jawapan

 
