Bloggers, Mari Buat Duit Banyak2..!!

Haa..!!! Kan aku dah cakap.. kalau sebelum ni korang dah baca kenapa aku cakap kebanyakan bisnes yang mungkin kita terpikir nak buat, selalu mampus di tengah jalan..

Kenapa? Semuanya disebabkan ALASAN..!!!

ALASAN PALING TOP DALAM HIDUP KORANG

– TAKDE MODAL NAK PUSING BUAT BISNES

– TAKDE MASA

– TAKDE KEYAKINAN

– TAKDE IDEA / TAK TAU CAMNE NAK BUAT

– TAKDE SESAPE NAK TOLONG

Cukup laa alasan2 yg aku list kan.. Dan aku berani cakap, ORANG YANG PENUH DENGAN ALASAN ORANG YANG TAK AKAN BERJAYA LANGSUNG..!! LOSER….!!!!

Kalau korang dah baca post aku kat bawah ni, korang setuju tak ngan ape yg aku cakapkan?

Ok.. Kita mula borak pasal satu bisnes yang bagi aku, memang kompem menjadi, SAH DISISI AGAMA DAN NEGARA, boleh buat duit banyak gile dan beli laa ape2 yang korang nak atau bayar hutang dengan duit yang korang dapat tu..

TAPI SATU JE AKU MINTAK..KORANG KENA BERUSAHA, SEBAB TANPA USAHA, TUHAN PUN TAK SUKA, DAN JANGAN HARAP KORANG AKAN DAPAT REZEKI TANPA USAHA..!!!

OK..JOM START BUAT DUIT DENGAN UPTREND NETWORK

Aku tau, bile korang baca je UPTREND, dalam otak korang mesti pikir SKIM CEPAT KAYA LAAA, SKIM PIRAMID LAA dan macam2 lagi laa.. Pastu mesti pikir “Betul ke? Boleh percaya ke? Sah ke di sisi agama dan negara? Kerajaan approve ke?”

Bagi sesape yang terpikir pasal benda2 mengarut camni, sila buat rujukan dulu.. Kalau betul benda ni tipu, cakap kat aku, tengok betul ke tak statement yang korang buat tu..!!!

Uptrend adalah satu Company yang establish dengan kukuh, diiktiraf oleh kerajaan, Mendapat Kepercayaan BANK DI MALAYSIA (Korang tak percaya, janji bank percaya, sudahhh..) dan juga mempunyai pendapatan berjuta2 sehari, dimana semuanya dari pendapatan yang HALAL dan sah di sisi Undang-Undang Negara..

Aku suka dengan konsep Uptrend Network E Dagang dimana mereka mengutamakan konsep 3S

– NO SELLING

– NO STOCK

– NO SERVICE

Bagi aku, nak buat Selling, memang aku malas.. Dan kalau nak simpan Stock2 yang aku kena jual, memang takde tempat.. Dan dengan sistem E Dagang ni, aku tak payah nak pikir tentang Service.

Tapi, dengan usaha yang gigih, tanpa memikirkan ketiga2 ASS Oppss Salah.. Ketiga2 S tu, aku boleh menjana duit ke dalam akaun aku..!!! Saper taknak duit, encik blogger2 oii??

Aku pun mula2 terpikir “Boleh jalan ke bisnes ni? Aku takyah jual barang pun..” Tapi bile aku buat research, tanya pakar2 dalam bidang ni, baru aku tau konsep dan sistemnya.. Dan aku dengan SELAMBANYA menjadi salah seorang member Uptrend Network.. Kenapa aku join? Sebab aku YAKIN, bisnes ni memang boleh menjadi..

Memang kena ada usaha, dan dengan usaha, aku boleh dapat banyak duit.. Aku berubah dari seorang pemalas (dalam bidang ini), menjadi seorang yang paling rajin dalam hidup aku..!! Dan memang diiktiraf, dengan usaha aku, Alhamdulillah, aku dilimpahi rezeki olehNya..

Tapi kepada pemalas2 kat luar sana tu, KALAU TAKNAK UBAH PERANGAI, SAMPAI KE TUA LAA KORANG HIDUP DALAM KESUSAHAN..!!!

Kepada sesape nak tahu dengan lebih lanjut, boleh tinggalkan komen.. Atau korang boleh SMS ‘JUTARIA’ kat nombor 012 – 3 5 3 6 2 4 3 atau email aku kat rizsya13 [at] gmail [dot] com

Aku bukan ajak korang buat benda jahat.. Aku nak tolong korang.. Salah ke?

~ oleh Rizwan di Ahad, Februari 10, 2008.

2 Respons to “Bloggers, Mari Buat Duit Banyak2..!!”

  1. dah jadi usahawan internet ye? tahniah =)

  2. mcm menarik ni bro.. konsep 3S tu aku suka. citer skit kat aku bleh?

Tinggalkan Jawapan

 
