Disember Adalah 13..Aku suka Disember..

Chaiittt..!!! title tiru azrul.. Tapi lantak laa..Bukan dia ada letak copyrights ke ape ke kan? hehehehehe jangan marah yaa azrul..

Saje je aku buat title ni..Dan bukan aku nak kecoh2 sebenarnya..Tapi aku nak kecoh gak.. Kenapa aku cakap Disember adalah 13 padahal Disember ialah bulan 12?

Sebabnya….

Korang pikir laa sendiri.. Aku nak buat observation lagi..Seronok sebenarnya jadi undercover ni..hahahaha

~ oleh Rizwan di Rabu, Disember 5, 2007.

9 Respons to “Disember Adalah 13..Aku suka Disember..”

  1. Hah,da kasi hint² ni…!! Tau.. tau.. (“,)

  2. haaa…gua tau sebab aper…tapi takperlah..korang yang lain cubalah try test teka…selamat meneka…

  3. hahahahaha…kao ni merepek tol…da lame kau tak kesini..

    uhhh…kao ejen rahsia mane FBI?, KGB?, MI6?, MOSSAD?

  4. Ixora..Hah! dah tau ape lagi..siapkan je laa..muakakakak

    Apen.. Ko pun jgn buat2 tak tau ye abang ku..hahahaha

    Faerrin.. Aku skang ejen rahsia bernombor 007. Ko nak join? meh naik lori sampah aku..wiiiieeeee……

  5. ini dinamakan pemikiran yang di luar kotak.. Disember adalah 13.. i like.. atau boleh gak cakap Proton adalah VW.. ahahahhh..

  6. Sukacitanya saya ingin mengewish;

    “Happy Birthday yg ke-? kpd tuan punya blog ini!”
    semoga usia beliau bertambah panjang dan rezeki beliau semakin mencurah² bak hujan yg turun ke bumi.

    Peace!

  7. ***correction!

    That wishes only applicable after 12 midnight,ok? Sbb skang masih 12 December

    heee =P

  8. Hahahaha..Apo laa ko ni ixora..Dah semua org tau..muakakakaka

  9. La.. Mati2 aku ingat ko teringat hari bila ko terkincit dalam suar. Haha.

Tinggalkan Jawapan

 
