Aku Diminta Post Tentang Lelaki Pulak!

Hahahahaha..Aku pelik laa ngan sesetengah orang..Bukan ke aku dah terangkan SETERANG TERANGNYA dalam post aku sebelum ni yang aku taknak korang anta email lagi? Tak paham ape aku cakap ke? Or korang nak aku cakap dalam bahasa Kelly NG? Mintak tolong faham betul2 ye..Kalau dah baca entri aku, komen sahaja disini..Tolong jangan email.. “Yenna solleyyy chaittt poddahh..!!!” (Ni bukan ayat Kelly NG yg sebenar..)

Tapi, terdapat satu email yang buat aku berminat..Datangnye dari Cik Sue88..

“Apa kata kalau you ceritakan pulak keburukan orang lelaki. Barulah adil.”

Wahh..!!! Ni aku suka..!! Ok..!! On..!! Jalan..!!

Aku memang dah terniat nak post pasal keburukan kaum lelaki pulak..(Tapi tak buruk sangat… ) dan aku masih mencari bukti2 yang kukuh..Tak sangka pulak ada yang sepemikiran ngan aku..

Kepada kaum lelaki, jangan laa pulak korang marah ngan aku..Bak kata PakLah ngan Khairy ,

“Kita Jadi Beruk Dan Bersemuka Dengan Mereka…!!!”

“Polis Kata Jangan..”

“Kita Cabar Mereka..!!”

“Saya Pantang Dicabar…!!!!”

Tunggu saja post aku nanti..Kepada kaum perempuan, Bersedia..!!!!

~ oleh Rizwan di Sabtu, November 24, 2007.

Tinggalkan Jawapan

 
