Bakal Review Nana Tanjung Part 2

Apa? Si mamak ngok ngek tu dah siapkan cerita nana tanjung part 2?

ALAMAK..!!!

Takde ke cerita lain dia ni nak buat? Tak bosan ke ngan cerita2 camtu? Konsep cerita yang sama, jalan cerita yang tipikal, lawak bodoh, ntah hape2 lagi laa..

Memang diakui mesti ramai orang2 kita pegi menonton cerita ni..Aku dengar cerita ni akan ditayangkan lagi 2 minggu ( Mungkin 29 November ni ) di pawagam2 yang berdekatan..

Dipetik dari akhbar Utusan Malaysia, Walaupun menerima banyak kritikan dari pengkritik2 tentang filem Nana Tanjung, Mamak Mohaideen tetap meneruskan sekuel Nana Tanjung 2..Ini adalah kerana Filem Nana Tanjung 1 sahaja telah mengaut keuntungan sebanyak 3.2 juta..

Haaa? 3.2 juta? Alamak..Kenapa laa ramai sangat rakyat Malaysia ni suka sangat cerita2 camni..Bukak laa otak tu sikit..Memang laa korang saje2 tengok cerita ni sebab bosan ngan hidup korang, tapi ada banyak benda lain lagi yang korang boleh buat selain menonton NANA TANJUNG ni..!!!

Aku takleh nak komen panjang2 lagi sebab citer ni belum ditayangkan..Tapi aku taknak tonton citer ni, aku buat review je..Mesti korang akan berkata

“Ko tak tengok citer tu pandai2 je nak buat review..”

Sebabnye? “AKU BENCI CERITA2 MAMAK MOHAYDEEN TU..LANTAK AKU LAA NAK KUTUK DIA KE APE KE..!!!”

FAERRIN, Cepat kita buat perhimpunan aman bantah cerita ni..!!!!

~ oleh Rizwan di Isnin, November 12, 2007.

13 Respons to “Bakal Review Nana Tanjung Part 2”

  1. Saya dh send lagu Teenagers kt gmail. Sekian. Harap maklum dan harap dapat lagu tu. hehe.

  2. Ixora,

    Thanks, Aku dah dapat lagu tu..

    So how? Best tak class arini? Muahahahahaha

  3. hahaha, aku nak join perhimpunan aman menentang mamak mohideen!! kite buat kat restoran mamak!

  4. Hahahaha..lamo tak nampak ko laa azrul..

    Ko pegi menyebarkan revolusi chenta ke?

    Muakakakaka

  5. Oh,sy tak pegi kelas siang td atas sbb yg tak dpt di elakkan.
    I’ve got bad news laa.. and I cannot sleep.. T_T

  6. Laaa ixora..

    Dah pukul brape ni tak tido lagi..?

    Kalau ko nak share anything, aku ade k..

    Kalau taknak, takpe..

  7. Terima kasih banyak-banyak. Tolong doakan adik saya pn dh cukup. Saya tgh anggap mcm dia kena gigit semut ni.. Sy takmo pikir yg bukan2.. nnt ‘banjir’ lg!

    Ok,sy nk tido.

    Wassalam..

  8. Ok..

    Saya harap dia takde pape..

  9. Eh, korang komen ni dh lari dari tajuk dan isi entri la…

  10. Bilik sebelah..

    Tu laa pasal..Hahahahaha

    Lantok laa..Nak buat forum pun bolehh…

  11. hehe, aku pergi menyebarkan revolusi cinta kepada manusia🙂
    sambil tu sebarkan revolusi benci kat orang yang minat nana tanjung, haha..

    P/S: aku kadang2 baca kat pc lain, kadang baca tapi tak komen, aku silent reader, chewah..

  12. Azrul,

    Chaitt…!! Silent reader konon..Tapi ko je tau siapa diri ko kan..So aku no komen on that..

    Promosi besar besaran pulak tu citer prof bodoh ni..Tensen gile aku..!!!

  13. lama dah aku cari orang yang sekepala yang meluat dengan filem-filem Melayu bangang macam ni..

    Usahkan filem, kebanyakan drama dan animasi Melayu pun sama juga. Penerbit dan pengusaha filem kita lebih banyak syok sendiri dan tahu nak buat untung saja.

Tinggalkan Jawapan

 
