Tips / Learn To Play Guitar

Saje je aku nak promote blog member aku ni..

Beliau merupakan gitaris dalam band aku..
Dan boleh dikatakan yang beliau ni kira ‘OTAI’ dalam bidang bermain gitar ni..

Aku cukup suka kalau tengok orang main gitar ni..
Nak2 pulak kalau yang jenis terer main classic ataupun ‘instrumental’..

So kepada korang yang berminat nak belajar main gitar, click kat sini untuk mengetahui lebih lanjut…

Tak payah laa korang nak pegi belajar kat kelas2 gitar..Buat abeh duit je..
Dia ni pun ada studio ( member punya ) dan dia ada buat kelas mengajar gitar di area Gombak..

Kepada sesape yang nampak macam ‘ROCK’ tapi tak tau main gitar, belajar2 laa ye..

Jangan nak jadi ‘POSER’ cakap macam terer pasal muzik tapi bila ajak jamming, banyak pulak alasan..
Tangan sakit laa, Jaga anak laa, busy laa padahal tak tau main muzik sebenarnye..
Ramai yang aku dah jumpe orang2 camni… Alasan2 yang tak musabah aku dapat..

Ok laa..Dari aku mengutuk orang2 camni, mengabehkan boreh je..
Baik aku sambung kerja..

“Assalammualaikum”

~ oleh Rizwan di Isnin, November 5, 2007.

Tinggalkan Jawapan

 
