Aku Kena Pergi Kerja

Haduii…!!!

Aku nak kena pegi keja dah ni..

Kepada saper2 yang tak bekerja, Tahniah..!!!

Korang patut ajar aku camne nak jadi penganggur yang berjaya…

Atau pun korang kena ajar aku camne nak buat Online Business yang berjaya..!!!

Dan diharap, aku boleh berjaya macam kawan2 bloggers kita yang lain..

“Assalammualaikum”

~ oleh Rizwan di Isnin, November 5, 2007.

2 Respons to “Aku Kena Pergi Kerja”

  1. me >>>> aku pulak kena pergi kelas! aarghhh….!! bencinya Selasa..!!!!

  2. Hahahaha..sian ko..

    Aku pulak kalau ari selasa rilek sikit..

    Hahahaha padan muka ko ixora..!!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: