Ingin menjadi rempit berjaya? Daftar sekarang..!!

Perkara asas untuk menjadi mat rempit. Diantaranya:-

1. Memiliki motorsikal sendiri. Motor curik pun takpe

2. Tidak mempunyai lesen motor yang sah

3. Berani menunggang motor tanpa helmet

4. Berani mencederakan diri sendiri <– tak takut mati

5. Perlu sifat berani mencuba pada skil2 baru

6. Mesti tau cara2 mencuri motor

7. Mesti tau menunggang motor seperti Superman

8. Mesti tau buat wheelie

9. Mesti ponteng atau tak habis sekolah

Perkara2 yang mesti dilakukan untuk menjadi mat rempit.

1. Menyertai lumba haram

2. Mesti ada bohsia untuk ditunggang

3. Tak takut polis

4. Tapi mesti berani mati menunggang melawan arah <– Sebab lari dari polis

5. Berani memukul orang awam sampai mati

6. Berani memecahkan kenderaan orang lain

7. Berani merompak 7-eleven atau kedai2 runcit

8. Berani menyepak motor orang lain dan mengakibatkan kematian

9. Berani untuk melawan ibu bapa

10. Berani untuk merakamkan video apabila membuat hubungan seks bersama bohsia

11. Berani untuk kena AIDS

Hukuman setimpal untul mat rempit

1. Mencabut tayar motor dan suruh diorang angkut motor pergi balai polis

2. Jangan bagi mereka tunggang motor lagi di atas jalan raya. Naik basikal sahaja

3. Jangan bagi makan nasik, bagi diorang makan skru2 atau part2 motor, minum minyak hitam

4. Arahkan mereka untuk mencuci motor semua pengguna jalan raya selama sebulan

5. Hukum bunuh..Tapi kejam sangat

Kenapa mereka merempit

1. Tempat tinggal yang crowded

2. Terdedah kepada pengaruh kawan2

3. Ingin mencuba untuk hisap ‘ICE’, ganja dan sewaktu dengannya hingga mendorong untuk melakukan jenayah

4. Ibu bapa yang kurang mengambil tahu perihal anak2

5. Ibu bapa yang kurang berpelajaran

6. Asal mana ntah diorang ni, aku pun tak tau

Selamat berjaya kepada calon2 rempit kita tahun 2007. Kepada mereka yang ingin mendaftar untuk kemasukan tahun 2008, sila dapatkan borang2 di:-

1. Gombak

2. Selayang

3. Pantai Dalam

4. Kampung Medan

5. Cheras

6. Hulu Langat

7. Bandar Tun Razak

Dan kawasan2 yang sewaktu dengannya.

Syarat2 permohonan:-

1. Melayu <– Bangsa lain sila ambil borang di kawasan yang ramai bangsa anda

2. Takde lesen

3. Muka tak hensem

4. Pakai seluar ‘Carrot cut’ bak kata brader Karim

5. Perangai macam setan

Peringatan : Sila bawa sijil original tak habis sekolah anda. Sijil lain tak akan dilayan

Syarat2 menjadi bohsia :-

1. Pakai baju singkat

2. Pakai G-tring untuk tontonan orang ramai

3. Bersedia menyerahkan ‘diri’ untuk para2 rempit

4. berani duduk menonggeng di belakang motor para2 rempit

5. Kankangan kaki perlu kuat

Perhatian: Untuk menjadi bohsia, tiada sijil diperlukan

Daftar Cepat..!! Ada hadiah menarik menanti anda..!!

Tarikh tutup pada 31.12.2007

Selepas pada tarikh ini, surat menyurat atau rasuah tidak akan dilayan.

~ oleh Rizwan di Khamis, November 1, 2007.

8 Respons to “Ingin menjadi rempit berjaya? Daftar sekarang..!!”

  1. Thanks brader karim sbb bagi idea ni..:)

  2. aku sgt jeles bile rempit yg muka pecah ditambah ngan jerawat itam di muka telah mendapat awek cun seperti awek2 jepun..cis!!!

  3. hahahahaha…jgn jeles laa faer,

    tapi kalau ko nak, ko daftar laa skarang..
    hahahaha

  4. ceh, aku nak pulakjadik rempit..motor x minat, aku dak kereta laaa…hahaha!!!

    vrroooommmm!!!! vroooommmmm!!!!

  5. Ok jom test turbo…

    Vrrooooommmmmmmmmmmm….Pissshhhhh….!!!!!!!!

  6. muke tak hensem tapi awek chun!! ape nerake?!!! argh!! aku tak kepuasan hati!!!

  7. hoi…tuh turbo ke air komprssor??? hahahahaha…

  8. Hahahahaha..wangi tak kompressor aku..

    Azrul,

    Ko daftar cepat..!!! nanti dapat baik punya..!!!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: