Post untuk esok ‘Gambar bogel pasangan selamba’ di ampang taman tar

Kepada kawan2 aku atau pembaca setia blog aku, disini aku nak bagitau sikit…

Ape yang aku nak cakap sebenarnyer..aku tak dapat nak post ape2 pun arini..

Esok aku akan post satu entry yang pasti membuatkan korang suka..ataupun tak bagi orang pompuan..

Post yang pastinyer membuatkan kaum2 lelaki kegembiraan..terbang tinggi..

Post yang pastinyer membuatkan kaum pompuan menyampah..!!

iaitu, aku akan memaparkan gambar bogel pasangan yang aku sendiri saksikan dan aku snap sendiri di atas bukit taman tar di ampang..

So..tunggu laa esok ok..

Bye peeps..Good nite

~ oleh Rizwan di Selasa, Oktober 30, 2007.

8 Respons to “Post untuk esok ‘Gambar bogel pasangan selamba’ di ampang taman tar”

  1. oh,nmpknya esok kene ‘break’ kejap dr view page ni! heheh..

  2. kao dapat dari mane hah?? ade gambo razak x??

  3. Hahahaha..adalaaa..rahsia…!!

    oit faerrin, saper razak tu?

    Ixora,

    join laa skali..best nih..!!!

  4. ah,takmo! kang kurang pahala pose i.. kuikuikui..

  5. razak moheiddin laaaaaa…x kan razak baginda pulak..atau pun razak ahmad penyanyi dan pelakon tuh..

  6. Ixora,

    Join laa..Aku jamin pahala pose ko takkan kurang..hehehehe

    Faerr,

    Laaa…razak tu ker? kalau ade pun aku takkan snap..Kalau tersnap pun aku print pastu bakar gambar dia..Muuaahahahahaha..

    Benci betul aku kat si razak ni kan??

  7. blah la kao, aku x mahu komen kat gambar kao kat atas…

    aku tertipu..hahahahaha

  8. Hahahahah..

    Jangan laa camtu faerr..aku dah terkena..so aku bagi laa korang terkena pulak..

    hehehehehe..Best gak kan buat camni..!!

    Jangan marah yee..Sorry..🙂

Tinggalkan Jawapan

 
