Isnin, Kau datang lagi.

Esok hari isnin..

Bermakna esok aku kena pegi kerja..

Esok hari isnin..

Bermakna esok kerja aku bertimbun..

Esok hari isnin..

Bermakna esok aku kena bangun awal..

Esok hari isnin..

Aku takkan tau aper akan jadi esok..

Sebab aper yang aku lalui hari ini, takkan terjadi untuk keesokan harinyer..

Sebelum aku merepek lagi teruk, kesimpulan post aku ni sebenarnyer..

“Aku benci hari Isnin..!!!!”

Tapi aku tetap bersyukur dan redha jer laa ngan ape yang bakal aku hadapi esok..

HUHUHUHU…:(

Kepada sesaper yang bersependapat dengan aku, sila komen sama ada anda tak suka sangat ngan hari Isnin atau sebaliknyer..Thank you so much..

~ oleh Rizwan di Isnin, Oktober 29, 2007.

7 Respons to “Isnin, Kau datang lagi.”

  1. Hehe, memang Isnin itu hari yang kejam! Hari di mana hormon-hormon malas harus ditinggalkan. Hari di mana waktu pagi itu terasa lebih awal dari biasa. Hari di mana waktu malam itu terasa lebih lewat dari biasa. Ugh. Benci Isnin!

  2. Yaaa..!!! setuju..!!! Hari isnin adalah hari malas sedunia..!!

  3. Mungkin memang tak ramai yang suka hari isnin.. apa orang putih kata.. “Monday Blues”?.. Tapi kalau takda hari isnin… tak sampai ler ke Selasa, Rabu, Khamis dan yg best sekali Jumaat pasal esok Sabtu & followed by Ahad.. HARI CUTI!!!

  4. Isnin adalah hari yang tak best.. tapi… I HATE TUESDAY coz it’s a boring day! No,not bcoz the day but the subject itself that makes me really wanna skip the class on Tuesday!

  5. Hahahahah..Aku setuju ngan perasaan korang..tapi apahal ixora tetiba jer Tuesday? Hahahaha

  6. Saje je lari dr topik. keh3..

  7. Kena tuka topik laa camni..

    Ixora ajar laa camne ko buat template ko tu..

Tinggalkan Jawapan

 
