Web hosting

“Assalammualaikum”

Setelah aku berjaya mendapatkan internet connections, tibalah masanyer aku nak apply web server pulak..

Bukan laa aku nak berlagak..Tapi aku rasa kalau aku dah ader web sendiri, bermacam2 benda lagi yang aku akan belajar, betul tak?

So skarang ni aku dalam planning nak carik mane2 web server yang bagus lagi memuaskan..

Tapi kalau bole, aku lagi suka deal ngan web server from Malaysia..Senang sket kalau ader aper2 problem, betul tak?

Ke…Tak betul?

Hmm…takpe laa.. aku kena start balik carik mane2 web server yang bagus untuk aku..

Dan diharap aku dapat berjumpa dengan web server terbaik from Malaysia..

So kepada sesiapa yang pandai dalam selok belok dunia web server ni, diharap boleh laa menolong aku yang dalam kesesatan ni ye..

Thanks a lot..!!

~ oleh Rizwan di Ahad, Oktober 28, 2007.

Tinggalkan Jawapan

 
