IXORA..!! Blog aku dah beat blog kau..

Hehehehehe..

 Jangan mara yekk cik ixora.. sajer jer nak bagitau blog aku dah beat blog kau..

Dan disini aku dengan bangganyer *Hinss*Hinss* menge’paste’kan print screen aku..(last check pukul 2pm tadi)

Renung renungkan…Dan selamat beramal..!!!

Ceewahh..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Hehehehe..

Aku ader idea..apa kata kita buat competition nak tak? Blog saper yang dapat mengekalkan kedudukan teratas atau tak pun antara kita2 jer laa..saper dapat beat saper..Dikira pemenang..Hadiah boleh mintak kat saudara KNB..🙂

Dan kalau lagi ramai join, lagi baguss..!!!

Tapi Diva tetap champion laa..mantain No.1 sampai skarang ni..

Seperti biasa..Dalam hidup ni mesti ader je masalah kat mana2 pun kan? Masalahnyer adalah seperti berikut:-

1) Saper yang nak jadi pengadil?

Dan…

2) Saper pulak yang nak keep track stats2 camni?

Kepada kawan2 di luar sana..Ader solution tak kepada masalah ni? Diharap dapat laa memberi pertolongan seperti idea atau conclusion kepada masalah aku ni..Kalau takde pun takpe ok kawan2..!!!

Terima Kasih…🙂

P/S – Hari2 aku dengar kat Hot.Fm sorang pensyarah ni suka bebenor cakap
“Renung renungkan..Dan selamat beramal..!!” Sampai aku pon dah terikut..Tensen..!!

~ oleh Rizwan di Ahad, Oktober 28, 2007.

2 Respons to “IXORA..!! Blog aku dah beat blog kau..”

  1. hahahha.. x marah laa.. xkesah pon. aa.. satu lg, i add u to my blogroll. hope u don’t mind eh..

    KNB lg glemer.. semua list dia ada. Sure menang pnya! Cmne nk mintak adiah dr dia..? Hmm,penat menambah lagu2 kt blog ixorariana smlm.. arini xde dlm list langsung. huu.. sedey2..

    Lagu Untukmu tu cr kt page blkg2 skit.. entri bertarikh 27 Oct.. tp video tu ade prob plak. mlm karang la edit..

  2. Heheheh..aku takut ko marah jer..ramai gak blogger dalam ni yang sensitip..

    Err..aku dah add ko dalam blogroll aku..patutnyer aku yang tanye..Hope u dont mind ek..Sorry..

    Dah jumper dah lagu tu..Thanks for the song..

Tinggalkan Jawapan

 
