Pagi Yang Indah…”Morning Erection”

“Assalammualaikum..”

Hahahahaha…yang part “morning erection“tu aku sajer2 jer tambah… mesti ramai berebut2 nak masuk post aku kan?? hehehehe…

Aku kadang2 terasa ader banyak sangat benda nak post dalam blog ni.. kalau bole aku nak post sampai 10 dalam satu hari..

Tapi biler pikir balik, katakan laa..

– post paling bawah post yang paling menarik..

-post yang latest paling ntah hape2 aku buat..

So..disini dapat lah diterangkan yang kalau aku post banyak2, mungkin ader sesetengah post yang aku nak share ngan korang, terlepas macam tu jer..betul tak..

Sebab kalau kita click kat blog orang lain, sure the latest post yang pop up dulu kan??

Dengan demikian, mulai hari ini, aku hanya akan menge”post” 2 kali sehari..Pagi dan malam..

Jadi, di pagi yang indah ini..untuk yang pertama dan terakhir, aku nak post 2 kali di waktu pagi jer.. hehehehehe..

tunggu post aku lagi satu kejap lagi k..

“Assalammualaikum”

~ oleh Rizwan di Jumaat, Oktober 5, 2007.

Tinggalkan Jawapan

 
