Gambar Ella Bogel….Betul ke?

“Assalammualaikum”

 Kepada sesiapa yang tengok video lucah Ella ratu rock Malaysia (konon) tu dan percaya yang pompuan dalam video tu Ella, Sila pergi ke kedai cermin mata dan check mata anda..!!

(Aku ader terbaca satu blog yang tunjuk gambar si Ella,Ella,Ehh,Ehh, Under my Umbrella, Ella,Ella,Ehh,Ehh <– Ni macam lagu rihanna jer? pastu aku carik balik dah tak jumpa pulak..Kepada sesaper yang ader gambar Ella tu antar laa kat aku ek..)

Seriusly, aku ni yang dulu pernah minat kat Ella dan salam tangan dia yang kurus tu dan skarang aku dah tak minat kat dia lagi sebab asek amik lagu Indon buat cover song dalam album, aku berani cakap yang tu bukan Ella. Tak serupa lansung..!! aku rasa dalam video tu PONDAN yang serupa ngan Ella ada laa..

Yang aku pelik, semua orang yang tengok video tu terus cakap

“Ehh?? Ella laaa..!!!”

padahal biler aku tengok,

“TAK SAMA LANGSUNG, BUTA KE APER DIORANG NI??”

Tapi biasa laa.. masyarakat kita kan suka kecoh sekampung.. pastu main suka serkap jarang.. tak pikir ke aper perasaan mak bapak dia kalau korang kecoh2 camni? <— Parents dia ader lagi kan? sori aku tak tau…

Media yang macam ni biasanyer nak meng’laku’ kan paper diorang jer.. kita sebagai pembeli macam orang bodoh terus check kat internet dan pastu percaya bulat2 pulak.. ape punya perangai pun aku tak tau..

Tapi bagi aku,

“Biarlah..Lantak laa korang nak jadi aper pun..aku bukan mak bapak korang..Dah tua pandai2 laa pikir..Tapi ramai yang aku jumpa masyarakat kita ni, dah tua tapi nak jadi muda..Rugged konon..Piiirahhh..!!!”

Dan kepada Ella, aku tetap percaya yang tu bukan kau.. Ntah sape2 ntah aku pun tak tau..

“Assalammualaikum”

~ oleh Rizwan di Isnin, Oktober 22, 2007.

Satu Respons to “Gambar Ella Bogel….Betul ke?”

  1. jgn cye sal ella wt bnde y xelok ni..

Tinggalkan Jawapan

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

